تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰ درصد پرونده های دادگستری زنجان به ادارات مربوط می شود/ خشونت لفظی و فیزیکی جرایم نخست زنجانی ها

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126094

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: 30 درصد از پرونده های موجود در دادگستری ها به ادارات استان مربوط می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا؛ بشیر مقدمی، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته قوه قضائیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: هفت تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان است که در مظلومیت تمام به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بی شک این خون های پاک موجب آبیاری درخت انقلاب اسلامی شده است،تصریح کرد:ادامه راه شهدا ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه شهید مطهری به عنوان رهبر قانون اساسی و تدوین کننده آن است،افزود:این قانون یکی از مترقی ترین قوانین دنیا محسوب می شود که پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی برای بسیاری از مسائل و مشکلات راه حل های قانونی بر مبنای دین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از اول تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است،گفت: دوره های آموزشی حقوق و مشاوره در مساجد شاخص استان زنجان برگزار می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه عدم آگاهی مردم از حقوق خود موجب مشکلات بسیار و صرف هزینه و زمان می شود،ادامه داد: از اینرو لازم است تا همه شهروندان از حقوق خود مطلع باشند.

مقدمی بر ضرورت تداوم دوره های آموزشی در شرکت ها و کارخانجات تاکید کرد و گفت: در این هفته همایش نمایندگان حقوقی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد از پرونده های موجود در دادگستری ها به ادارات استان مربوط می شود، خاطرنشان کرد: این پرونده ها مشکلات سازمان با مردم، سازمان با سازمان و مردم با سازمان را نشان می دهد.

این مقام مسئول از برگزاری مسابقات فرهنگی و سخنرانی گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خبر داد و گفت: مراسم یادبودی هم به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی 6 تیر در مسجد ولیعصر زنجان با حضور دکتر صدرالدین شریعتی برگزار می شود.

مقدمی از توزیع بروشورهای حقوق شهروندی و مشاوره های حقوقی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: در استان زنجان خشونت لفظی و فیزیکی جزو جرایم نخست محسوب می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰ درصد پرونده های دادگستری زنجان به ادارات مربوط می شود/ خشونت لفظی و فیزیکی جرایم نخست زنجانی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..