تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرسودگی ناوگان شهری زنجان محیط زیست را متاثر می‌کند/ عمر بیشتر ناوگان‌های شهری زنجان بیش از ۱۰ سال است

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126071

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به فرسوده بودن ناوگان‌های شهری زنجان گفت: عمر بیشتر ناوگان‌های شهری زنجان بیش از ۱۰ سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; سعید محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در رابطه با فرسوده بودن برخی از این آنها با شهرداری زنجان مکاتبات لازم انجام شده است اظهار کرد: این اتوبوسها هر ساله تحت معاینه فنی قرار می‌گیرند اگر نقص فنی داشته باشند در رفع آنها اقدام می‌شود.

وی افزود: اخیرا نیز یک گزارش مردمی از نقص فنی اتوبوس شهری بود که با بررسی این مشکل شهرداری زنجان نیز در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام داد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر ناوگان‌های شهری ما عمری بیش از 10 سال دارند افزود: براساس گزارش شهرداری زنجان این گزارش اعلام می‌شود و شهرداری نیز اعلام می‌کند برای نوسازی آنها نیاز به اعتبار است.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان شهری زنجان گفت: ما در حال حاضر با این مشکل مواجه هستیم و در حالی که باید عمر متوسط ناوگان‌های شهری حداکثر تا 10 سال باشد و اگر بیش از این میزان بود فرسوده محسوب می‌شود.

محمدی افزود: با وضعیت محیط زیست نیز به دلیل اینکه اگر با از فعالیت این اتوبوسها برخورد کند خدمات رسانی شهری در زنجان مختل می‌شود.

وی بیان کرد: تنها راهکار برای مقابله با آلودگی هوا در اثر ناوگان‌های شهری رسیدگی به معاینه فنی و نقص فنی خودروها بوده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان افزود: ماشین‌های سنگین دیزلی که با مجوز در سطح شهر فعالیت دارند بررسی می‌شود تا اگر در صورت دانش نقص فنی در رفع آن اقدام شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرسودگی ناوگان شهری زنجان محیط زیست را متاثر می‌کند/ عمر بیشتر ناوگان‌های شهری زنجان بیش از ۱۰ سال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..