تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲۰ مسجد میاندوآب، میزبان شب زنده داران در لیالی قدر می شوند

ساعت: 15:15 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126313

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از برگزاری مراسم پرفیض احیا شب های قدر در ۱۲۰ مسجد، حسینیه و موسسه قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته و همزمان با شب های پرفیض و خیر و برکت قدر، مراسم احیا در مساجد و حسینیه‌های شهرستان میاندوآب با حضور  پرشور مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: مراسم معنوی و پرفیض در شب های ۲۱،۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) و ۱۲۰ مسجد، حسینیه و موسسه قرآنی میزبان شب زنده داران میاندوآبی برای برگزاری مراسم معنوی احیا شب های قدر می شوند.

وی گفت: مراسم احیا شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب از ساعت ۲۲ شب های قدر با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شروع شده و با سخنرانی، مداحی و قرائت دعاهای وارده تا ساعت ۳ ادامه می یابد.

اعتمادی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه و حجت الاسلام والمسلمین عباد الله خیریان از اساتید حوزه، سخنرانان ویژه مراسم شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اهمیت شب های قدر و با بیان اینکه در این شب ها، تقدیر انسان نوشته می شود، افزود: از عموم مردم مومن و متدین شهرستان میاندوآب برای حضور پرشور در مساجد و مصلی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات معنوی دعوت می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲۰ مسجد میاندوآب، میزبان شب زنده داران در لیالی قدر می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..