تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی و تصاویر داچیا لوگان ام‌سی‌وی استپ‌وی ۲۰۱۷ جدید

مشخصات فنی و تصاویر داچیا لوگان ام‌سی‌وی استپ‌وی ۲۰۱۷ جدید

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پدال،جدیدترین محصول این برند رومانیایی لوگان MCV استپ وی است که نسخه‌ای بلندقدتر از خودروی استیشن خانوادگی این برند به شمار می‌رود. این خودرو گزینه‌ای ارزان‌تر نسبت به مدل‌هایی نظیر اشکودا اوکتاویا اسکات و فولکس‌واگن گلف استیت آل تراک محسوب می‌شود.

لوگان MCV دومین محصول استپ وی داچیا است. اولین مدل که ساندرو استپ وی بوده حدود 60 درصد فروش ساندرو در بریتانیا را تشکیل می‌دهد بنابراین داچیا امیدهای فراوانی به موفقیت این خودرو دارد.

همانند تمامی محصولات داچیا، ویژگی اصلی این خودرو بهای آغازین آن است. تمامی مدل‌ها با تریم فول Lauréate عرضه شده و نسخه بنزینی بهای آغازین 11495 پوندی دارد که کمتر از نصف قیمت یک اشکودا اسکات پایه است. البته این خودرو از تک دیفرانسیل بوده اما رقبا به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به آینه‌های برقی، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 7 اینچی و سیستم ناوبری و بلوتوث اشاره کرد. البته ما مدل دیزلی با گشتاور بالا را تست کردیم که بهای آن از 13095 پوند آغاز می‌شود.

دیگر ویژگی برجسته‌ این خودرو کاربردی بودن آن است. لوگان محفظه بار 573 لیتری دارد که با استیت های کوچک گروه فولکس‌واگن فاصله زیادی ندارد. اوکتاویا استیت، گلف استیت و سئات لئون ST به ترتیب از محفظه بارهای 610، 605 و 587 لیتری بهره می برند. صندوق بار لوگان قابل قبول بوده و با تا کردن صندلی‌های پشتی می‌توان محفظه بار را به 1518 لیتر افزایش داد.

نسخه استپ وی از فیس لیفت اخیر لوگان سود می‌برد. جدیدترین ظاهر داچیا با جلوپنجره بازنگری شده و ورودی‌های هوا به علاوه چراغ‌های جلوی جدید با لامپ‌های روز روشن در این خودرو به چشم می‌خورند. البته جذابیت اصلی استپ وی به ارتفاع سواری بیشتر و پوشش‌های پلاستیک خشن مشکی برمی‌گردد.

از دیگر شاخصه‌های ظاهری خودرو می‌توان به میله‌های سقف، رکاب‌های جلو و عقب و رینگ‌های 16 اینچی اشاره کرد. بخش‌های فنی این خودرو با لوگان استاندارد یکسان هستند.

کابین خودرو نیز از به‌روزرسانی‌های اخیر داچیا بهره‌مند شده و غربیلک فرمان جدید و کنسول مرکزی با تریمی جدید از ویژگی‌های آن هستند. صندلی‌های این خودرو نیز مخصوص مدل استپ وی طراحی شده‌اند؛ اما هنوز هم بخش‌های زیادی وجود دارند که به شما یادآوری می‌کنند با خودروی ارزان طرف هستید. بسیاری از پلاستیک‌های بکار رفته خشن و خراش پذیر هستند و گرافیک سیستم ناوبری ماهواره‌ای نیز کاملاً از مد افتاده احساس می‌شود. البته نیمه پر لیوان این است که حداقل همه‌چیز خوش‌ساخت به نظر می‌رسند.

لوگان MCV استپ وی در زمان حرکت قطعاً احساس بی‌احتیاطی ندارد. رینگ‌های 16 اینچی خودرو به سواری مناسب در جاده‌های بریتانیا کمک می‌کنند و این یک کروزر راحت است.

پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری دیزلی خودرو تنها قدرت 89 اسبی دارد اما گشتاور 220 نیوتون متری آن به این معنی است که شما نیازی به تحت فشار گذاشتن زیاد خودرو ندارید. آرامش خودرو در دورهای پایین پیشرانه پذیرفتنی بوده است.
البته با خرید خودرویی این‌چنینی هزینه‌های نگهداری و سواری آن مهم‌ترین جنبه خودرو خواهند بود. حالت اکوی پیشرانه و سیستم استارت/استاپ به مصرف سوخت پایین خودرو کمک شایانی می‌کنند.

داچیا لوگان MCV استپ وی از نظر کیفیت کابین نمی‌تواند با خودروهایی چون اشکودا اوکتاویا اسکات یا فولکس گلف آل تراک رقابت کند اما از نظر ارزش هردوی آن‌ها را پشت سر می‌گذارد. این یک خودروی خوش‌ساخت، خشن و کاربردی است که هم‌اکنون جذابیت بیشتری برای افرادی که خواهان آفرودری کاذب هستند دارد. پیشرانه دیزلی استپ وی آرام‌ترین و بهترین پیشرانه نیست و هزینه‌های آن نسبت به نمونه بنزینی بیشتر است اما گشتاور اضافی آن در زمان پر بودن صندوق بار به کمک می‌آید.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی و تصاویر داچیا لوگان ام‌سی‌وی استپ‌وی ۲۰۱۷ جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..