تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه‌های خالی در انتظار مالیات

به گزارش افکارنیوز، مجید کیان پور، با اشاره به اینکه اجرایی شدن قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی نقش مؤثری در بهبود بازار مسکن دارد، گفت: این قانون برای دلالان و سوداگران بازار مسکن بسیار اثر گذار است و مانع افزایش دلالی در این بازار می‌شود.   وی در ادامه افزود: این طرح باید در بازار خرید مسکن اجرایی شود تا مانع افزایش قیمت بی رویه و نیز تعداد این خانه‌ها شود.   عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: تمامی شرایط لازم باید ایجاد شود تا بتوانیم قیمت مسکن را کاهش داده و نیازهای دهک‌های کم درآمد را برآورده کنیم.  

کیان پور با اشاره به اینکه هنوز یخ رونق در بازار مسکن آب نشده است، گفت: در حال حاضر تسهیلات، جوابگوی نیاز این بازار نیست و باید حداقل ۷۰ درصد قیمت خرید مسکن از طریق وام تأمین شود.

 

وی یادآور شد: در کلان شهر‌ها این تسهیلات جوابگو نبوده و نتوانسته الگوی مناسبی برای بهبود بازار مسکن باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه‌های خالی در انتظار مالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..