تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آتش به اختیار» یعنی فروکش نکردن روحیه انقلابی و جهادی

به گزارش افکارنیوز،

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگویی درباره سخنان مقام معظم رهبری که به دانشجویان فرمودند: «آنجایی که احساس می‌کنید دستگاه مرکزی اختلالاتی دارد و نمی‌تواند درست مدیریت کند؛ آنجا آتش به اختیار هستید» اظهار داشت: این جمله ایشان یعنی روحیه انقلابی و جهادی دانشجویان تحت فشارها و جوسازی‌هایی که وجود دارد، فروکش نکند؛ دانشجویان آنچه را که وظیفه انقلابی، دینی و جهادی خود می‌دانند مانند امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری انجام دهند.

وی افزود: به عبارت دیگر دانشجویان دیپلمات نیستند و کارشان دیپلماسی نیست، لذا اگر جایی فریادی بر سر استکبار می‌زنید نگاه نکنید به برخی از مسئولین که به خاطر نگاه‌های دیپلماتیک که دارند، نمی‌توانند فریاد بزنند؛ دانشجویان باید فریاد خود را بر سر استکبار بزنند، به عنوان مثال اگر دانشجویان می‌خواهند از آل سعود تبری بجویند، باید این کار را انجام دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه این همان موضوعی است که قرآن به ما آموخته تا در جای خود «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» باشیم؛ ادامه داد: پس به طور کلی می‌توان گفت مفهوم آتش به اختیار بودن، سازش ناپذیری و منتظر دستور نبودن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سخن مقام معظم رهبری به نوعی هشدار برای مسئولین بود، ادامه داد: به عبارت دیگر سخن ایشان ناظر به این مطلب است که چرا ما باید این قدر ملاحظه کنیم و کوتاه بیاییم تا مقام معظم رهبری با این سخن خود به نوعی عنوان کنند که چرا این مقدار کوتاه می‌آیید؟

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه سپس در خصوص این جمله از رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «مسئولین در ذکر مبانی اسلامی صریح باشند» هم عنوان کرد: بعضی از مسئولین ما دنبال تفکرهای التقاطی هستند و می‌خواهند اسلامی را بازگو کنند تا خوشایند دنیا اعم از سازمان ملل و کشورهای استکباری باشد اما ایشان تاکید داشتند که باید موضع اسلام و قرآن را بیان کرد حتی اگر خوشایند آن‌ها نباشد.

وی تاکید کرد: ایشان در واقع به نوعی آیات قرآن را تعبیر کردند؛ لذا در بیان موازین اسلامی نباید کوتاه آمد و این هم ارتباطی با خوشایند بودن برای دیگران ندارد؛ چون ما عبدالله هستیم نه عبد دنیا.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آتش به اختیار» یعنی فروکش نکردن روحیه انقلابی و جهادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..