تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم نسترن های وحشی

دانلود فیلم نسترن های وحشی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید ایرانی نسترن های وحشی با کیفیت ۷۲۰P و حجم کم با سرعت بالا

تصاویر جدید افزوده شد

دانلود فیلم نسترن های وحشی

دانلود فیلم نسترن های وحشی

ژانر : اجتماعی

ساخت : ۱۳۹۵

انتشار : ۱۳۹۶

کارگردان : رهبر قنبری

نویسنده : رهبر قنبری

بازیگران فیلم نسترن های وحشی :

در این فیلم چهره های سرشناسی همچون لیلا شعبانی , داود رضایی، نگین غفاری، پدرام پورعباسی و با حضور جناب آقای حسام شجاعی که دراین فیلم درخشیده اند ازدیگر بازیگران نقش پایین تر در این فیلم میتوان به نگار شاه کرمی، عاطفه صرفه جو، افضل پزشک، محمد رسول رازقی، مهران کرمی، و تعدادی از دانش آموزان دوره متوسطه و ابتدایی روستا های اطراف کوهستانی رضوانشهر اشاره نمود به ایفای نقش پرداخته اند .

خلاصه داستان فیلم نسترن های وحشی :

این فیلم داستان آموزنده و جذاب داراست در مورد یک معلم دلسوز است که در کوهستان برفی درس میدهد, به بچه های روستایی سر این که دانش آموز کم است ممکن است مدرسه اش بسته شود و با چالش بزرگی رو به رو است ولی او کم نیاورد و دنبال دانش آموزان میرود تا آینده آنها را با موفقیت رقم بزنند اما خودش در این مسیر دچار مشکلات زیادی و معضل بزرگتری میشود که به زودی میتوانید این فیلم را از وب سایت نگار فیلم دانلود و مشاهده نمایید .

طبق اخرین اخبار درمورد این فیلم مراحل صدا گذاری فیلم در مسیر پایانی خود میباشد و به زودی به اکران عمومی خواهد رسید

عکس های فیلم نسترن های وحشی

فیلم نسترن های وحشیدانلود فیلم نسترن های وحشیدانلود فیلم نسترن های وحشی

لینک دانلود فیلم نسترن های وحشی

دانلود آنوس رسمی اول

بزودی افزوده میشود

تبلیغات





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم نسترن های وحشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..