تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم بمب با لینک مستقیم و کیفیت HD

دانلود فیلم بمب با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم بمب با کیفیت عالی HD 720P

فیلم برداری کلید خورد  + تصاویر جدید

اخبار جدید مورد فیلم افزوده شد + تاریخ اکران

تدوین فیلم شروع شده است

دانلود فیلم بمب

دانلود فیلم بمب

ژانر : اجتماعی

ساخت : ۱۳۹۶

پخش : ۱۳۹۶

نویسنده و کارگردان : پیمان معادی

بازیگران : از بازیگران این فیلم میتوان به پیمان معادی، لیلا حاتمی،حبیب رضایی و …   اشاره نمود که به ایفای نقش پرداخته اند و در نقش بازی داشته اند . البته ناگفته نماند که لیست کامل بازیگران هنوز منتشر نشده است و به زودی افزوده میشود. در اخبار جدید سایت های خبری کشور از حضور  بازیگر سر شناس کشور آفای سیامک صفری  در فیلم بمب  خبر دادند .

خلاصه داستان : “فیلم بمب” یک داستان جالب جدید  ملودرام اجتماعی است  و داستان این فیلم در دهه ۶۰ می گذرد و اتفاقات رخ میدهد . ماجراهای دهه شصت را نشان میدهد و  به موشک باران تهران و اتفاقاتی که در پی آن برای مردم می‌ افتد می‌ پردازد و به تصویر میکشد به زودی میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و رایگان از وب سایت نگار فیلم دانلود و مشاهده نمایید.

عکس های فیلم بمب

دانلود فیلم بمب

دانلود فیلم بمبفیلم بمب

دانلود فیلم بمب

به گفته رسانه های سینمایی کشور تدوین فیلم بمب آغاز شده و در مسیر پایانی میباشد .

دانلود  فیلم بمب

تبلیغات





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم بمب با لینک مستقیم و کیفیت HD»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..