تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد+تصاویر

یک هنرمند اهل آفریقای جنوبی، توانسته  نقاشی‌هایی خلق کند که در آنها به جای رنگ از نخ کاموا استفاده شده است. شاید در وهله اول بتوان گمان کرد که می‌شود کار او را در رده کارهای کوبلن‌دوزی رده‌بندی کرد ولی بررسی آثار او نشان می‌هد از نظر ساختار و کیفیت هیچ ارتباطی به هنر کوبلن‌دوزی ندارند.

دانیل کلوف، هنرمند ساکن کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی توانسته است با نخ‌های کاموا تصاویر چهره افراد مختلف را به شکل بسیار طبیعی ترسیم کند. افراد و اماکنی که او آنها را نقاشی کرده، اغلب از ساکنان بومی آفریقا و طبیعت پیرامونی محیط زندگی آنها هستند.

دقت و ظرافت نقاشی‌های نخی دانیل کلوف علاوه بر اینکه از سوی کارشناسان هنری و کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد تمجید و تحسین قرار گرفته‌اند، این هنرمند را با پیشنهادات فراوانی برای خرید این آثار روبرو کرده‌اند.

ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار کار این نقاش با تمام همکارانش تفاوت دارد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..