تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوهای تبلیغاتی جدید اپل روی قدرت تراشه A10X Fusion‌ و قلم بهبودیافته اپل پنسل تأکید می‌کنند

اپل دو ویدیوی تبلیغاتی جدید در مورد توان پردازشی A10X Fusion‌ و عملکرد اپل پنسل منتشر کرد.

اپل در ادامه‌ی کمپین تبلیغاتی «Real problems... answered» ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد؛ ویدیوهای منتشرشده در قالب این کمپین تبلیغاتی، روی نشان‌ دادن تبلت‌های اپل به‌عنوان کامپیوتری قدرتمند تمرکز دارند.

ویدیوهای تبلیغاتی جدید اپل که با عناوین «نوع جدیدی از قدرت» و «اپل پنسل شگفت‌انگیز» منتشر شده‌اند، تبلت جدید آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی را با ویژگی‌هایی همچون حاشیه‌های باریک‌تر، نمایشگر و پردازنده‌ی به‌روزرسانی‌شده و قلم اپل پنسل به نمایش می‌‌‌گذارند؛ مدت هرکدام از این ویدیوها ۱۶ ثانیه است.

نوع جدیدی از قدرت

چنانچه کامپیوتر شما، آیپد پرو جدید باشد، قدرت تراشه‌ی A10X Fusion‌ را حس خواهید کرد.

اپل پنسل شگفت‌انگیز

چنانچه کامپیوتر شما آیپد پرو جدید باشد، می‌توانید با قلم آن بدون هیچ لگ و تأخیری بنویسید.

نخستین ویدیوی تبلیغاتی در رابطه با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی، روز دوشنبه منتشر شد. همانند ویدیوهای پیشین که در قالب کمپین «Real problems... answered» منتشر شده‌اند، ویدیوهای جدید نیز بر پایه‌ی توییت‌های افراد واقعی ساخته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوهای تبلیغاتی جدید اپل روی قدرت تراشه A10X Fusion‌ و قلم بهبودیافته اپل پنسل تأکید می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..