تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممکن است ترامپ نخستین رئیس‌جمهوری باشد که به دلیل اظهارات نسنجیده از کار برکنار شود

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از هیل، «لیندسی گراهام» عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، پیش‌بینی کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، نخستین رئیس‌جمهور آمریکا باشد که به‌دلیل نابسامانی دولت و عادت توئیت کردنش، برکنار شود. 

گراهام در گفت و گو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس و خطاب به ترامپ گفت: تو ممکن است نخستین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا لقب بگیری که به دلیل اظهارات نسنجیده درخصوص تحقیقات (درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا) از کار برکنار شوی؛ در حالی که سکوت تو درباره این تحقیقات می‌توانست به تبرئه‌ات منجر شود.   

این سناتور جمهوری‌خواه با نامناسب خواندن حملات لفظی ترامپ علیه «جیمز کومی»، رئیس اخراجی اف بی آی، تأکید کرد این اقدامات مانع از اجرای عدالت نخواهد شد. 

ترامپ پس از شهادت کومی در سنا، با انتشار پستی در توئیتر وی را «بزدل» خوانده بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممکن است ترامپ نخستین رئیس‌جمهوری باشد که به دلیل اظهارات نسنجیده از کار برکنار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..