تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار سازمان هواشناسی به مناطق جنوبی کشور

به گزارش افکارنیوز،

احد وظیفه درباره وضعیت  جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد داشت و فقط برخی نقاط کشور تحت تاثیر عبور موج بارشی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طی 72 ساعت آتی بخشهای جنوبی سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات عصرگاهی با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید و رعد و برق مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید امروز در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه از ورود جریانهای شمالی به کشور طی 24 ساعت آینده خبرداد و گفت: روز سه‌شنبه به‌دلیل وجود جریانهای شمالی و گذرموجی از نوار شمالی کشور، شاهد کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران به همراه وزش باد در استانهای ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم بود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز در شمال غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق به همراه وزش باد شدید به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در استانهای خوزستان و بوشهر خبر داد و اظهار کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود که طی دو روز آتی استانهای خوزستان و بوشهر با وزش باد شدید و گرد و خاک مواجه شوند.

وظیفه با اشاره به مواج بودن خلیج فارس در 48 ساعت آینده تصریح کرد: ارتفاع موج در مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس بین دو تا سه متر برآورد می‌شود؛ از این رو توصیه می‌شود که قایقهای تفریحی، شناورهای سبک و نیمه‌سنگین احتیاط در این مدت احتیاط لازم را مورد نظر قرار دهند.

وی اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با 7 درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز به 36 درجه بالای صفر رسید که در روزهای آتی نیز تغییر محسوسی به‌وقوع نمی‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: تهران نیز طی سه روز آتی آسمانی صاف و آفتابی همراه با وزش باد شدید خواهد داشت و پدیده وزش باد در جنوب تهران و شهریار بیش از سایر نقاط است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار سازمان هواشناسی به مناطق جنوبی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..