تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز شکر فاطمیون در کنار سردار سلیمانی +عکس

نخستین عکس سردار سلیمانی در مرز سوریه و عراق

عملیات حرکت به سوی مرزهای مشترک عراق و سوریه از ماه های قبل از سوی مدافعان حرم لشگر فاطمیون آغاز شده بود که خوشبختانه پس از تلاش ها و جانفشانی های بی بدلیل و هم پیمانی با محور مقاومت سد حملات پی در پی در مسیر رسیدن به مرزهای مشترک دو کشور شکسته شده و نیروی های مدافع حرم به این مرزهای رسیدند.

علی رغم حملات گسترده در مرزهای مشترک عراق و سوریه به خصوص حملات هوایی امریکایی ها نیروهای جان بر کف افغانستانی مدافع حرم توانستند خود را به این مرزهای مشترک برسانند.

از 600 کیلومتر مرز مشترک این دو کشور 400 کیلومتر آن تا پیش از عملیات بزرگ موصل در کنترل داعش بود.

تحلیل های حاکی از آن است که رسیدن نیروهای مدافع حرم به مرز مشترک عراق و سوریه نوید اخراج کامل داعش از موصل عراق و قطع ارتباط آن با خاک سوریه را می دهد.

در ادامه تصاویری از  مدافعان حرم با سردار قاسم سلیمانی را ببینید که در این مرز مشترک در حال انجام فریضه نماز شکر هستند.

نخستین عکس سردار سلیمانی در مرز سوریه و عراق  نخستین عکس سردار سلیمانی در مرز سوریه و عراق 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز شکر فاطمیون در کنار سردار سلیمانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..