تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت سفر مخفیانه نتانیاهو به مصر جه بود؟

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه صهیونیستی هاآراتص در چاپ امروز دوشنبه خود نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل و اسحاق هرتزوگ رهبر حزب مخالف این رژیم در ماه آوریل سال 2016 میلادی به قاهره سفر و با عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، این نشست در کاخ ریاست جمهوری مصر برگزار شده است.

هرتزوگ امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی ضمن تایید دیدار با السیسی در قاهره گفت که این دیدار در چارچوب دیدارهایی که برای تحریک روند صلح با رهبران منطقه برگزار می‌شود، صورت گرفته است.

به نوشته هاآرتص، در این نشست درباره صلح با فلسطینیان و چگونگی تاثیرگذاری کابینه اسرائیل بر فرصت‌های برقراری این صلح گفتگو شده است.

هاآرتص همچنین نوشت که عبدالفتاح السیسی فشارهایی بر نتانیاهو و هرتزوگ برای برداشتن گام‌های لازم جهت پیشبرد روند صلح، وارد آورده است.

به نوشته این روزنامه هواپیمای حامل نتانیاهو و هرتزوگ و مشاوران آن دو شبانه از تل‌آویو به قاهره پرواز کرده و آن‌ها بعد از دیدار با السیسی در کاخ ریاست‌جمهوری به تل‌آویو بازگشته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت سفر مخفیانه نتانیاهو به مصر جه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..