تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری روسیه، جمهوری آذربایجان و ایران برای ایجاد کریدور مشترک انرژی برق

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126187

وزیر انرژی روسیه گفت: روسیه، جمهوری آذربایجان و ایران برای ایجاد کریدور مشترک انرژی برق با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، بنابر اخبار رسانه‌های جمهوری آذربایجان وزیر انرژی روسیه که روز یکشنبه برای درگذشت ناگهانی ناطق علی  اف وزیر انرژی جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: روسیه به همکاری با کشورهای همسایه در بخش انرژی ارزش قایل است.

وی درادامه تصریح کرد: در این راستا برای ایجاد کریدور مشترک انرژی برق روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان بطور مشترک تلاش می‌کنیم. 

وی همچنین ضمن ابراز رضایت از همکاری‌های روسیه و جمهوری آذربایجان در بخش انرژی افزود: دو کشور در راستای اجرای توافقات حاصله برای تنظیم بازار نفت میان کشورهای غیر عضو اوپک اقدام و نیز در صنعت گاز همکاری می کنند، جمهوری آذربایجان در این پروژه نقش کلیدی دارد و این پروژه  یکی از عرصه‌های امیدبخش در همکاری تجاری-اقتصادی بین دو کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری روسیه، جمهوری آذربایجان و ایران برای ایجاد کریدور مشترک انرژی برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..