تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های تبریز ۲۰۱۸

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126206

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوط به تبریز ۲۰۱۸، بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دستگاه‌های مرکزی درخواست کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده، به نشست ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در تهران اشاره کرد و گفت: پروژه‌ های تبریز ۲۰۱۸ با ۳۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌ شود و اعتبارات آن تخصیص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت و امتیاز بزرگ تبریز۲۰۱۸ استفاده کرد، ادامه داد: تبریز و آذربایجان شرقی آماده میزبانی شایسته از گردشگران کشورهای اسلامی است.

جبارزاده سپس با بیان اینکه تبریز تنها میزبان گردشگران در سال ۲۰۱۸ نیست، ادامه داد: گردشگران از سایر نقاط استان نیز بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم نیز فراهم می شود، افزود: طرح جامع گردشگری استان باید هرچه زودتر تهیه شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه تلاش می کنیم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی در تبریز و محورهای گردشگری استان باشیم، افزود: در حال‌ حاضر ۳۰ دستگاه عضو ستاد ملی تبریز۲۰۱۸ هستند که باید همگی دست به دست هم دهند و برنامه های تبریز۲۰۱۸ به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های تبریز ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..