تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی والیبال سه شنبه راهی لهستان می‌شود

کد خبر: ۵۴۸۵۰۰

۱۸  بازدید

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا (سه شنبه) برای حضور در هفته سوم لیگ جهانی راهی لهستان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته سوم لیگ جهانی والیبال از روز پنج شنبه 25 خردادماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت. 12 تیم سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در سه کشور آرژانتین، لهستان و بلژیک به مصاف یکدیگر می‌روند که گروه بندی آن به شرح زیر است:

گروه I میزبان آرژانتین: صربستان، برزیل، بلغارستان و آرژانتین
گروه H میزبان لهستان: آمریکا، روسیه، لهستان و ایران
گروه L میزبان بلژیک: فرانسه، ایتالیا، کانادا و بلژیک

در هفته سوم لیگ جهانی شهرهای کوردوبا (آرژانتین)، کاتوویسه و اوچ (لهستان) و آنتورپ ( بلژیک) میزبان خواهند بود. تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 بامداد فردا (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک می‌کند و ابتدا به فرانکفورت می‌رود و از آنجا راهی شهر کاتوویسه در کشور لهستان خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 19 و 55 دقیقه روز پنج شنبه 25 خرداد به وقت ایران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی والیبال سه شنبه راهی لهستان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..