تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنیر کممبرت با آجیل؛ پیش غذایی که نمیشه ازش گذشت

کد خبر: ۵۳۹۶۸۴

۱۲۰۶  بازدید

پنیر کممبرت با آجیل پیش غذایی است که نمیشه ازش گذشت و طعمش رو تجربه نکرد.

وبسایت نمناک: پنیر کممبرت با آجیل پیش غذایی است که نمیشه ازش گذشت و طعمش رو تجربه نکرد.

مواد لازم:

پنیر کممبرت :250 گرم سیر :یک حبه برگ رزماری تازه :چند عدد ساقه خشک شده رزماری :چند عدد زغال اخته خشک :1/2 پیمانه مخلوط آجیل :1/2 پیمانه روغن زیتون:به مقدار لازم نان تست خشک شده :8 عدد نمک دریایی :به مقدار لازم  
 طرز تهیه پنیر کممبرت با آجیل

طرز تهیه:
 
1. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت گرم کنید. برش نازکی از قسمت بالایی پنیر بزنید و حبه سیر ورقه شده را به همراه تعدادی برگ رزماری با کمی فشار روی آن قرار دهید. سپس روی آن مقداری روغن زیتون بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید.


2. تکه های کوچک نان تست خشک شده را در ساقه های رزماری فرو ببرید و روی آن ها مقداری روغن زیتون بریزید و کمی نمک بپاشید تا به تست شدن آن ها کمک کند. سپس آن ها را در سینی فر قرار دهید تا با پنیر کممبرت حرارت ببینند و تست شوند.


3. کرن بری و مخلوط آجیل ها را با هم خردکنید. نان های تست شده، پنیر داغ و مخلوط آجیل و کرن بری را روی یک بشقاب بچینید و ابتدا نان را در پنیر آب شده و بعد در مخلوط آجیل و کرن بری فرو ببرید و میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنیر کممبرت با آجیل؛ پیش غذایی که نمیشه ازش گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..