تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییت

رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییتبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب عصر روز 17 خرداد ماه در دیدار جمعی از دانشجویان از وظایف تشکل‌های دانشجویی، تلاش همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه دانستند و فرمودند نگویید دیگر نمی‌شود در دانشگاه کار کرد؛ در دانشگاه خیلی می‌شود کار کرد. همه‌ی هسته‌های فکری و فرهنگی و عملی و جهادی هرکدام کار کنند؛ مستقل؛ آتش به اختیار باشند. البته قرارگاه مرکزی دستور می‌دهد اما چنانکه قرارگاه مرکزی اختلال دارد، شما افسران جنگ نرم، آنجا آتش به اختیارید.

گاهی اوقات احساس می‌شود دستگاه‌های مرکزی فکری و فرهنگی و سیاسی دچار اختلالند و تعطیلند؛ اینکه در وضعیتی که ما این‌همه مسائل مهم فرهنگی در کشور داریم، حالا فرض کنیم فلان آهنگ قبل افطار پخش بشود یا نشود، این می‌شود مسئله‌ی اصلی، نامه‌نگاری می‌کنند؛ این پیداست این دستگاه اختلال پیدا کرده؛ مسئله‌ی اصلی را از فرعی تشخیص نمی‌دهند. وقتی این‌جوری دستگاه‌های مرکزی اختلال دارند، آن‌وقت اینجا شما آتش به اختیارید.

این سخنان برای آنان که منتظر یک اشاره برای حرکت های فرهنگی هستند یک سرآغاز دوباره بود، بسیاری در شبکه های اجتماعی به واژه آتش به اختیار واکنش نشان دادند.

سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز که بهترین فیلم جشنواره فجر انتخاب شد در صفحه توییتری خود با انتشار سه پیام به این کلمه واکنشی جالب نشان داد و نوشت:

"آتش به اختيار يعني تنها ما نيستيم از دست اين مديران فرهنگي كه دچار اختلال و تعطيلند خسته شديم،آقا هم صبرشون طاق شده،مديران خودتان برويد".

"مديران فرهنگي دچار اختلال و تعطيل مديراني هستندكه براساس قانون بقاء مدير دراين٣٨سال هميشه مديربوده وفقط ازاين دستگاه به آن دستگاه رفته اند".

"قانون بقاء مدير فرهنگي : مدير فرهنگي نه توليد ميشود و نه نابود ميشود فقط از پستي به پست ديگر منتقل ميشود و هدف او نابودي كامل فرهنگ است".

رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییت  رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییت  رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییت 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز و راز آتش به اختیار از نگاه تهیه کننده معروف+ توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..