تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸۰۰ خاخام آمریکایی خواستار پایان اشغالگری در کرانه باختری شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، 1800 نفر از خاخام‌های و روحانیون یهودی آمریکایی طی نامه‌ای به رژیم صهیونیستی، خواستار پایان یافتن اشغالگری نظامی این رژیم بر «کرانه باختری» و تهیه زمینه‌ای برای تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی شدند.

این نامه – که در سالگرد پایان جنگ شش روزه، به سفارت رژیم صهیونیستی در «واشنگتن» تحویل داده شد – تاکید می‌کند پیروزی اسرائیل در جنگ شش روزه، اشغالگری 50 ساله‌ای را آغاز کرد که حقوق بشر فلسطینیان را نقض، تعداد بسیاری را کشته و زخمی کرده است.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» در این نامه آمده است: «اشغال سرزمین‌هایی که طی جنگ شش روزه تصرف شد، زجر و بی‌عدالتی گسترده‌ای بر میلیون‌ها فلسطینی مستولی کرده است. بخاطر ارزش‌های یهود از دولت اسرائیل می‌خواهیم تمام اقدامات لازم برای پایان دادن به این اشغالگری را انجام دهد.»

البته این نامه نه از برای مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی نوشته شد بلکه از سر نگرانی خاخام‌های آمریکایی درباره مضرات اشغالگری در کرانه باختری برای موجودیت اسرائیل تهیه شده است. آنگونه که این خاخام‌ها تاکید می‌کنند «خودشان صهیونیست و عاشق اسرائیل هستند» لکن اشغال نظامی 50 ساله این منطقه «برای دوام اسرائیل خطرناک است.»

انتهای پیام/م

http://fna.ir/3C2RXS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸۰۰ خاخام آمریکایی خواستار پایان اشغالگری در کرانه باختری شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..