تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع هسته‌ای ایران در دستور کار امروز نشست شورای حکام آژانس‌بین‌المللی انرژی اتمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در نشست  امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین، درباره برنامه هسته‌ای ایران هم رایزنی می‌کند. بررسی گزارش«یوکیا آمانو» دبیرکل آژانس از جمله مواردی است که به آنها پرداخته می‌شود.

آمانو در این مورد گفت که این سازمان همچنان به راستی‌آزمایی مواد هسته ای اعلام شده ایران مطابق توافق ادامه می‌دهد.

اعضای شورای حکام در آغاز جلسه امروز خود با قربانیان حوادث تروریستی اخیر در ایران، انگلیس،افغانستان و عراق ابراز همدردی کردند.

نشست امروز از ساعت 10:30 به وقت محلی آغاز شده است و گزارش سالانه آژانس مربوط به سال 2016، گزارش همکاری فنی مربوط به همین سال، نظارت و تائیید اقدامات جمهوری اسلامی ایران بر طبق قطعنامه 2213 و پادمان‌های جمهوری خلق کره و سوریه در دستور کار قرار دارد.

بر طبق برنامه آمانو با شرکت در کنفرانسی خبری در ساعت 14:30 به وقت محلی به پرسش های خبرنگاران پاسخ خواهد داد. بیانیه وی هم علاوه بر انتشار در سایت آژانس، در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

 انتهای‌پیام/

http://fna.ir/DK87P0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع هسته‌ای ایران در دستور کار امروز نشست شورای حکام آژانس‌بین‌المللی انرژی اتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..