تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به زودی؛ افتتاح پروژه ادامه بزرگراه حکیم

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا جاوید افزود: ساخت ادامه بزرگراه شهید حکیم از تقاطع بزرگراه آزادگان تا اتوبان تهران- کرج و  در ادامه آن تا جاده مخصوص کرج از پروژه‌های مهم مدیریت شهری پایتخت  به شمار می‌رود که مراحل پایانی خود را سپری کرده و انشالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید براینکه تمام شرایط لازم برای افتتاح با کیفیت پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم فراهم است، تصریح کرد: این پروژه قطعا نقش موثری بر تعدیل بار ترافیک محورهای منتهی به کرج خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین از تملک بیش از ۱۷۰ هزار متر مربع معارض ملکی در احداث این پروژه خبرداد و گفت: برای به سرانجام رسیدن پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم بیش از ۲۰۰ اصله تیر برق و بیش از ۵ کیلومتر شبکه تاسیسات شهری جابجا شده است.

وی تاکید کرد: قطعا بهره‌برداری از ادامه بزرگراه شهید حکیم طی هفته های آینده سبب کاهش بار ترافیکی میدان آزادی و سایر معابر محدوده مرکزی شهر تهران و تسهیل در رفت و آمد شهروندان بیش از پیش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به زودی؛ افتتاح پروژه ادامه بزرگراه حکیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..