تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین واکنش توییتری ملانیا ترامپ پس از ورود به کاخ سفید

نخستین واکنش توییتری ملانیا ترامپ پس از ورود به کاخ سفید

ملانیا و بارون تا پیش از این به دلیل محل تحصیل پسر 11 ساله ترامپ در پنت هاوس برج ترامپ در منهتن نیویورک زندگی می کردند که با پایان یافتن سال تحصیلی رسما وارد کاخ سفید شدند.

ملانیا در پست توییتری خود پس از نخستین شب اقامت رسمی اش  با انتشار عکس از محوطه کاخ سفید از پشت یک پنجره نوشت: " به خاطراتي كه قرار است در خانه جديدمان بسازيم نگاه كنيد".

گفته می شود پس از اقامت رسمی ملانیا و بارون در کاخ سفید پسر ترامپ قرار است سال تحصیلی آینده اش را در یک مدرسه خصوصی مسیحی در نزدیکی کاخ سفید بگذراند.

نخستین واکنش توییتری ملانیا ترامپ پس از ورود به کاخ سفید 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین واکنش توییتری ملانیا ترامپ پس از ورود به کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..