تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت: نظام آمارگیری کشور منسوخ است

به گزارش افکارنیوز،

محمدباقر نوبخت در پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی آمار با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: جلسه امروز براساس بند «ب» ماده 10 قانون احکام دائمی توسعه تعیین شده تشکیل شد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: حکمی در این قانون وجود دارد که باید برنامه ملی آمار برای دوره پنج ساله 96 تا 1400 به تصویب شورای عالی آمار برسد و نیاز به تصویب مجلس نیست. 

وی با اشاره به اینکه باید ابتدا یک نظام تدوین برنامه را تهیه کنیم، گفت: هر برنامه‌ای یک نقشه راه از وضع موجود و مطلوب است، بنابراین باید وضع موجود تعریف شود و اینکه با چه راهبردهایی به وضع مطلوب برسیم. 

نوبخت با تأکید بر اینکه وضعیت موجود نظام آمارگیری، سنتی است، یادآور شد: در این نظام باید به سراغ آنها برویم و اطلاعات گرفته و جمع‌بندی کنیم، این روش در دنیا منسوخ شده است، از این رو از ریزداده‌ها استفاده خواهیم کرد و با روش ثبتی مبنا به آمار کلان خواهیم رسید. 

وی افزود: درحال حاضر پیش‌نویس نظام تهیه و تدوین برنامه ملی آمار تهیه شده است و امیدواریم تا آبان‌ماه سال جاری برنامه ملی آمار ابلاغ شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت: نظام آمارگیری کشور منسوخ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..