تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای یک خرس و توله‌هایش +فیلم

ویدئوی غریزی جالب، از برخورد یک خرس با توله‌هایش+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی جالب زیر توسط یکی از اهالی کالیفرنیا گرفته شده است، ورود غیر معمول یک خرس با 2 توله‌اش به حیاط، توجه این خانم را به خود جلب کرده، خرس‌ها قصد بالا رفتن از دیوار چوبی حیاط (مرز میان جنگل و خانه این خانم ) و ورود به خانه را دارند؛ ارتفاعی چند متری که عبور از آن برای خرس مادر، طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، اما توله‌ها از پس این کار بر نمی‌آیند.

مهارت آنها در حد مادر نیست و تلاش‌های مکرر آنها بی‌نتیجه می‌ماند، کمی بالا می روند اما پس از چند ثانیه سر خورده و نقش زمین می‌شوند. تلاش آنها برای کمک گرفتن از درخت موی کنار دیوار نیز بی نتیجه مانده و وضعیت بر همان منوال باقی می ماند.

در نهایت این مادر است که به داد توله‌ها رسیده و با هر زحمتی که هست آنها را به سمت دیگر می‌برد.

ویدئوی غریزی جالب، از برخورد یک خرس با توله‌هایش+ فیلم  برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای یک خرس و توله‌هایش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..