تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس پرستاری را وزارت بهداشت تعیین می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر خالقی در خصوص لباس پرستاری رونمایی شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، افزود: لباس رونمایی شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ناشی از تصمیمی محلی است لذا قابل تعمیم به همه استان‌ها نیست.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان چون دارای لباس محلی خاصی است می‌تواند برای پرستاران خود نیز لباس محلی خاصی داشته باشند اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نمی‌توانند این لباس را به عنوان پوشش تمامی پرستاران کشور معرفی کنند.

خالقی افزود: در شرایط فعلی پرستاران به طور کلی از پوشش واحدی برخوردارند اما هر تصمیم یا تغییر برای رونمایی از پوشش خاص پرستاران باید توسط وزارت بهداشت انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآور شد: بهتر است از اینگونه تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای در مسائلی با ابعاد کشوری پرهیز شود.

این در حالی است که معاون پرستاری وزارت بهداشت، عنوان داشته بود؛ لباس پرستاری که در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رونمایی شده، مورد تایید این وزارتخانه نیست و با مبانی علمی و کارشناسی مغایرت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس پرستاری را وزارت بهداشت تعیین می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..