تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان عسلویه/ مشکلات ضعف ولتاژ برق رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری یکشنبه‌شب در نشست کمیته بحران شهرستان عسلویه ضمن اشاره به ضرورت محافظت از منابع آب و برق، اظهار داشت: آموزش صرفه‌جویی و پیگیری مجدانه در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش نشت مواد شیمیایی در عسلویه، از حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این رویداد تقدیر و بر پیگیری مجدانه مصوبات و توافقات متعاقب رزمایش برای تحقق اهداف آن تاکید کرد.

فرماندار شهرستان عسلویه با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان روزه‌دار در حادثه تروریستی تهران این جنایت را محکوم کرد.  

رئیس کمیته مدیریت بحران شهرستان عسلویه به نقاط حادثه خیز شهرستان اشاره کرد و گفت: اصلاح برخی نقاط حادثه‌خیز شهرستان در دستور کار است و به‌زودی کار اجرایی آنها آغاز می‌شود تا یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان رفع شود.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: مشکلاتی مانند ضعف فشار برق در روستاها، نیاز به ترانس و اموری که مشکلات مردم را حل کند مورد توجه قرار گیرد و تا قبل از رسیدن فصل تابستان مشکلات حل و فصل شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان عسلویه/ مشکلات ضعف ولتاژ برق رفع شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..