تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست سیگارهای قاچاق به اصناف بوشهر اعلام شد

ابوالقاسم محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فهرست ۱۸ برند سیگار قاچاق که بدون اخذ مجوز برای تولید یا واردات در بازار عرضه می‌شود، اعلام شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه جامع پیشگیری و مقابله با قاچاق کالای دخانی فهرست سیگارهای قاچاق که به دلیل عدم اخذ مجوز برای تولید یا واردات قانونی توسط برندهای مذکور از مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور قاچاق قطعی محسوب می‌شود اعلام شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این فهرست برای آگاهی بخشی به جامعه اصناف استان بوشهر برای خودداری از خرید و فروش و عرضه این محصولات منتشر شد.

وی بیان کرد: این برندها شامل مارلبرو، آفایر، سر، دی‌اندجی، بن، میکادو، مراد، اس‌ایکس، رویال، سناتور، والدان، ماک، روس، لامبورگینی، میامی، امرالد، کینگ‌دام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست سیگارهای قاچاق به اصناف بوشهر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..