تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس‌دهی بیش از هزار دستگاه اتوبوس همزمان با شب‌های قدر

سرویس‌دهی بیش از هزار دستگاه اتوبوس همزمان با شب‌های قدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، علی اصغر نیشابوری گفت: همزمان با شب‌های قدر خیل عظیمی از شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

وی افزود: در این راستا شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده که این پایانه‌ها شامل چهارراه شهدا به سمت خسروی، چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، پایانه گمنام و میدان شهدا جنب مسجد گوهرشاد است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: 49 مسیر موقت برای جا به جایی مسافران از نقاط پرجمعیت شهر به سمت این 6 پایانه موقت ایجاد شده است.

نیشابوری افزود: در مجموع در سه شب مراسم قدر هزار و 600 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس کار سرویس‌دهی را تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌دهند.

وی گفت: در این راستا سه‌شنبه 23 خرداد مصادف با شب اول قدر 502 دستگاه اتوبوس، پنجشنبه 25 خرداد مصادف با شب دوم قدر 596 دستگاه اتوبوس و شنبه 27 خرداد مصادف با شب سوم قدر 502 دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی خواهند کرد.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس‌دهی بیش از هزار دستگاه اتوبوس همزمان با شب‌های قدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..