تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه»

معرفی برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سعیدی با اشاره به این که مسابقة بزرگ کتابخوانی ریحانه با هدف فراهم کردن زمینه بهره‌مندی بیش از پیش تمام مادران و دختران ایران زمین از دریای معارف فاطمی برگزار شد، گفت: در این مسابقه بیش از ۵۲ هزار نفر شرکت‎کننده داخلی و خارجی شرکت کردند.


وی افزود: در این مسابقه ۴۰۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که آثار آن‌ها در پنج بخش یادداشت، پیامک، دلنوشته، بهترین بخش کتاب و عکس توسط داوران مسابقه مورد بررسی قرار گرفت، در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و در بخش عموم و بین‎الملل به عنوان برگزیده انتخاب شدند که به آن‌ها هدایای ارزنده‎ای از قبیل: هزینة سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و قم اهدا می‌شود.


مدیرعامل به‌نشر با بیان این که به ۱۱۰ نفر از شرکت‎کنندگان نیز به صورت قرعه‌کشی، کارت خرید ویترین آزاد اهدا می‌شود،گفت: همچنین هشت نفر از بانوان شرکت‎کننده در این مسابقه که به صورت قرعه‌کشی انتخاب شدند، در مراسم معنوی غبارروبی حرم مطهر رضوی حضور خواهند داشت.


سعیدی افزود: علاوه بر این، ۸۰ نفر از شرکت‎کنندگان نیز به صورت قرعه‌کشی جهت دریافت کارت مهمانسرای حضرت رضا (ع) انتخاب شدند که این کارت به مدت یک سال اعتبار دارد.


وی گفت: مسابقه کتابخوانی ریحانه همزمان با ایام دهه فاطمیه (به روایت ۷۵ روز) از ۲۵ بهمن ماه آغاز شد و علاقه‎مندان تا ۱۴ فروردین ماه برای ارسال آثار مهلت داشتند، اما به دلیل استقبال پر شور و بی‎نظیر مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه تمدید شد؛ با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در ۳۱ فروردین ماه، کار داوری آثار ارسالی آغاز و نتایج مسابقه کتابخوانی «ریحانه» که قرار بود تا نیمه شعبان اعلام شود، به دلیل طولانی شدن زمان داوری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اعلام شد.


شایان ذکر است شرکت‎کنندگان جهت مشاهده اسامی می‌توانند به سایت www.behnashr.com یا کانال تلگرامی @behnashr مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..