تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دارندگان خودروهای دیزلی بخوانند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بر اساس تصمیم کارگروه تخصیص سوخت بر مبنای طرح پیمایش ، مالکان خودرو های دیزلی فرصت دارند نسبت به ثبت نام در آدرس الکترونیکی www.utcms.ir درحوزه درون شهری اقدام و یا با دریافت کارت هوشمند ناوگان درحوزه برون شهری از سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای استان گلستان اقدام نمایند.

بر اساس تصمیم این کارگروه در صورت عدم ثبت نام تا پایان مرداد ماه امسال ،سهمیه ناوگان کاهش و در نهایت منجر به حذف سهمیه خودروی دیزلی خواهد شد.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دارندگان خودروهای دیزلی بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..