تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات تملک طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه رفع شود

مشکلات تملک طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه رفع شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی در دیدار مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور، طی سخنانی اهتمام مسؤولان برای تکمیل پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) را خواستار شد.
 
استاندار قم با اشاره به ضرورت همکاری مردم در تملکات پروژه‌های عمرانی شهر قم اظهار کرد: دولت و شهرداری قم برای رفع بسیاری از دغدغه‌های شهروندان نیازمند مشارکت خود مردم هستند.
 
علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با تاکید بر تملک هرچه سریعتر املاک برای تکمیل ضلع شرقی حرم مطهر اظهار کرد: این پروژه در مرحله حساسی است و باید برای تخصیص اعتبارات سال 96 این طرح، تملکات هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
 
بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به معماری طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر گفت: کمیته فنی متشکل از مسؤولان و کارشناسان، این طرح را مورد بررسی قرار دهند.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات تملک طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه رفع شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..