تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده‌ای قبله‌گاه خود را به سمت آمریکا گرفته‌اند/ هزینه بردگی غرب غیرقابل جبران است

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1396/03/21 شناسه خبر: 1125164

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به هزینه‌های چالش و سازش با دشمن گفت: هزینه بردگی غرب غیرقابل جبران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با بیان اینکه در دوره انتخابات ریاست جمهوری برخی از نامزدها برای تعدادی رای خیلی از واقعیت‌ها را جعل کردند، اظهار کرد: با این کار جای جلاد و شهید تعویض شد و به نظر می‌رسد این جعل واقعیت پیام نادرستی را به نسل جدید منتقل کرد و این دلیلی بود تا مقام معظم رهبری این تذکر را بدهند که نباید جای جلاد و شهید عوض شود.

وی با بیان اینکه وقایع رخ داده باید به صورت واقعی به جامعه منتقل شود، افزود: در خصوص بحث عقلانیت و انقلابی‌گری نیز باید گفت که متاسفانه برخی به واسطه انتخابات نکات نادرستی را جمع‌بندی کردند و به یک نوعی ادامه مسیر را دست کشیدن از انقلابی‌گری معرفی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه انقلابی‌گری اوج عقلانیت است، خاطرنشان کرد: انسان در اوج عقلانیت در جایگاه انقلابی‌گری قرار می‌گیرد و این مسیر نتایج دنیوی و اخروی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اهداف ما در انقلاب اسلامی مغایر با خواسته‌های آمریکا است، گفت: اگر ما بنا گذاشتیم که ایران را سرآمد کرده و به جامعه‌ای الگو و نمونه در پیش روی جامعه بشری قرار دهیم به طور یقین با مخالفتهای آمریکا روبرو خواهد شد.

زاکانی بیان کرد: آمریکایی‌ها به هیچ وجه راضی نمی‌شوند که یک الگوی اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و سیاسی دارای برجستگی‌های ویژه‌ای باشد تا چشم جهانیان را به خود خیره کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین چالش ما این است که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ایران پیشرفت کند، افزود: آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود و جلوگیری از پیشرفت ما به دنبال تحمیل هزینه‌های مختلف هستند و ما نیز برای اینکه به قله برسیم باید سختی راه را طی کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: در مقابل این راه راه دومی نیز وجود دارد و آن اینکه با آمریکا کنار بیاییم و به نظرم بزرگترین هزینه همین عقب افتادگی است که باید برای همیشه قبله‌گاه خودمان را آمریکا قرار دهیم.

وی تصریح کرد: راهی که برای رسیدن الگوی کامل و جامعه پیش رو در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی وجود دارد دارای یک هزینه بوده و هزینه دیگری نیز با عنوان هزینه عقب افتادگی و بردگی غرب است و به نظرم اینها قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.

زاکانی با تاکید بر اینکه ما باید مسیر خودمان را دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: نباید از این هزینه‌های که برای ما در رسیدن به جامعه پیش رو ایجاد می‌کنند، بترسیم و در مقابل به هیچ وجه عزت و دور نگری و عمق بینش مردم ایران اجازه نمی‌دهد راه بردگی را مجددا در این کشور تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه چالش با آمریکا در راه رسیدن به یک ایران الگو برای ما منفعت است، خاطرنشان کرد: ما باید مسیر مشخص و کاملا امیدوار کننده را در پیش بگیریم و زیر بار بردگی جدید نرویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده‌ای قبله‌گاه خود را به سمت آمریکا گرفته‌اند/ هزینه بردگی غرب غیرقابل جبران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..