تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم گرامیداشت شهدای ترور در شاهین دژ برگزار شد/تصاویر

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1396/03/21 شناسه خبر: 1125449

ظهر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور در مسجد رسول اکرم (ص) شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از شاهین پیام ظهر امروز بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیری که در حادثه تروریستی حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی شهد شیرین شهادت را نوشیدند مراسم بزرگداشتی با حضور امت حزب اللهی شاهین دژ در مسجد رسول اکرم (ص) شاهین دژ برگزار شد.

بزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای تروربزرگداشت شهدای ترور

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم گرامیداشت شهدای ترور در شاهین دژ برگزار شد/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..