تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان سرابی در جمع برترین کار آفرینان آذربایجان شرقی / هزینه بیمه مانعی بزرگ برای کار آفرینان

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1396/03/21 شناسه خبر: 1125432

حامد ایزدی فعال صنعت و کار آفرین سرابی به عنوان یکی از ۲۴ کارآفرین نمونه صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حامد ایزدی جوان کار آفرین سرابی که در کارگاه کوچک خود برای ۶ نفر اشتغالزایی کرده از فروش تولیدات و محصولات کارگاه خود به شهرهای همجوار تبریز, اردبیل , تهران و سایر استانها می گوید.

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: الان در راستای لبیک گویی به شعار سال های اخیر که از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد و تولید مطرح شده اقدام به تولید کارگاهی سوکت ها, کلیدهای گاز و انواع مولوتورهای خودرویی کردیم.

ایزدی افزود: هرچند از چهار سال پیش این کار را شروع کردیم ولی به عملا حدود یک سال هست که در چهارچوب کارگاهی و اساسی کار را شروع کردیم

.

این کار آفارین نمونه سرابی با بیان اینکه ۶ نفر در حال حاضر در این کارگاه مشغول هستند اظهار داشت: با توجه به اینکه این کار با مقداری سرمایه اولیه آغاز شد و برای خرید دستگاه ها که هزینه سنگینی داشتند از صندوق کار آفارینی امید مبلغی وام گرفته و کارگاه را تجهیز کریم.

این کار آفرین سرابی ضمن ابراز رضایت از درآمد حاصل از تولید: خاطرنشان کرد عمده ترین مشکل ما مشکل بیمه هست چرا که کارگران ما تحت پوشش بیمه کارگری قرار نمی گیرند فلذا هزینه های سنگین بیمه تولید را به مخاطره می اندازد.

ایزدی ضمن تقدیر از اماکن و دارایی و صندوق کارآفرینی امید ابراز داشت: در آینده سعی داریم با توسعه کار و حمایت صنایع و معادن در شهرک صنعتی به تولید انبوه بپردازیم.

وی در پایان افزود:  جوانان خلاق سراب برای پیشرفت اقتصاد شهرمان جهت ایجاد کارگاه تولید هرگونه کمک و مشاوره وایجاد شغل استقبال میکنم.

گفتنی است در جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی که با تجلیل از ۲۴ کارآفرین نمونهاستان انجام شد حامد ایزدی به عنوان جوان کارآفرین نمونه سرابی مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان سرابی در جمع برترین کار آفرینان آذربایجان شرقی / هزینه بیمه مانعی بزرگ برای کار آفرینان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..