تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/03/21 شناسه خبر: 1125359

فرمانده سپاه ملکان گفت : ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می باشدو با ایجاد فضای معنوی در این ماه پرخیر و برکت بااستفاده از مبلغان دینی و رسانه ها، می توان نسبت به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از هنجارشکنی اقدام نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، سرهنگ پاسدار صالح رحمتی در گفتگو با خبرنگارما افزود : ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، بیان تکالیف دینی و اعمال ماه مبارک رمضان می باشد.

وی خاطرنشان کرد : امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می گیرند لذا مسئولیت ما در قبال جوانان و مردم سرزمین ایران اسلامی بالا است و باید با برنامه ریزی دقیق برای جذب جوانان به مسجد تلاش شود که در این راستا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر برای خنثی کردن توطئه های دشمنان موثر است.

فرمانده سپاه ملکان یادآور شد : با ایجاد فضای معنوی در این ماه پرخیر و برکت بااستفاده از مبلغان دینی، رسانه ها، می توان نسبت به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از هنجارشکنی اقدام نمود.

رحمتی فریضه امر به معروف و نهی ار منکر را از مسائل مهم اسلامی ارزیابی کرد و افزود : بایستی که  امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح و باآگاهی کامل در جامعه اجرا شود تا مانع نفوذ بیگانگان و تقویت بصیرت و افزایش آگاهی مردم شود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..