تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجوی سما پارس آباد به تیم لیگ برتری پارس جنوبی پیوست + عکس

ساعت: 20:13 منتشر شده در مورخ: 1396/03/21 شناسه خبر: 1125619

واحد بخشی دانشجوی رشته امور اداری دانشکده سما واحد پارس آباد که فصل گذشته در راه آهن تهران فصل خوبی را در لیگ‌ یک پشت سر گذاشته بود به پارس جنوبی جم پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با مهدی تارتار موفق شد به عنوان تیم اول جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را برای لیگ هفدهم کسب کند.

در همین ارتباط، مدیران پارس جنوبی در راستای تقویت تیمشان برای حضور در لیگ هفدهم با واحد بخشی بازیکن فصل قبل راه آهن تهران به توافق رسیدند.

واحد بخشی در لیگ دسته 2 نیز در این باشگاه توپ زده است.

این دانشجوی رشته امور اداری دانشکده سما واحد پارس آباد به علت اینکه فصل گذشته در تیم لیگ دسته یک راه آهن تهران، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود توانست با جلب رضایت مهدی تارتار به پارس جنوبی جم ملحق شود.

گفتنی است، علاوه بر واحد بخشی، اکبر ایمانی دیگر بازیکن پارس آبادی نیز که پیش از این در تیم فوتبال لیگ برتری پدیده خراسان بازی می کرد، قرارداد خود را با این تیم مشهدی تمدید کرد.

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجوی سما پارس آباد به تیم لیگ برتری پارس جنوبی پیوست + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..