تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه مرگبار در معدن شن و ماسه آمل/ سقوط لودر روی بولدوزر

سلامت نیوز: معاون عملیات امدادو نجات هلال احمر خبر داد: سقوط لودر روی بولدوزر در معدن شن و ماسه "هر دورود آمل "یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،شاهین فتحی ، اظهار داشت: ساعت 11:20 امروز وقوع حادثه در معدن شن و ماسه آمل به هلال احمر اعلام شد. بلافاصله یک تیم امدادی 4 نفره به محل حادثه در معدن "هردورود" اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه لودر حین کار روی یک دستگاه بولدوزر سقوط می کند.

به گفته معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر در این حادثه راننده بولدذر کشته و راننده لودر مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه مرگبار در معدن شن و ماسه آمل/ سقوط لودر روی بولدوزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..