تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحرین تحریم برخی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با قطر را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، بانک مرکزی این کشور همچنین از همه موسسات مالی این کشور خواست تا اطلاعات مربوط به فعالیت‌های مالی نهادهای 12 گانه و 59 شخصیت حقیقی و حقوقی تحریم شده مذکور را در اختیار این نهاد مالی و پولی قرار دهند.
در بیانیه مشترکی که پنجشنبه شب از سوی عربستان، امارات متحده عربی، بحرین و مصر منتشر شد، 59 شخصیت و 12نهاد فعال در کشورهای عربی به ویژه در قطر به اتهامات واهی از جمله وابستگی به این کشور و حمایت از تروریسم به عنوان گروه‌های تروریستی معرفی شدند.
این بیانیه، شامل 18 تبعه قطری از جمله عبدالله بن خالد آل ثانی از خانواده سلطنتی قطر؛ 26 تبعه مصری از جمله یوسف قرضاوی عضو انجمن علمای مسلمان، پنج لیبیایی، و 2 عربستانی، 2 بحرینی، 2 اردنی، 2 کویتی و یک تبعه اماراتی و یمنی می‌شوند.
خبرگزاری رسمی قطر (قنا) دوم خرداد 96 خبری منتسب به شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» را منتشر کرد که با مواضع برخی دولت‌های دیگر عربی حاشیه خلیج فارس در قبال آمریکا، ایران، حماس و حزب الله متفاوت بود.
این خبر سپس با ادعای اینکه تارنمای خبرگزاری قطر هک شده است، تکذیب شد.
رسانه‌های عربستان و امارات با رد اظهارات دولت قطر در خصوص هک شدن خبرگزاری رسمی این کشور، حملات شدیدی را علیه دوحه آغاز کردند و شبکه الجزیره از سوی ریاض و ابوظبی فیلتر شد.
تنش میان قطر با عربستان و امارات همچنان ادامه یافت تا این که روز دوشنبه گذشته (15خرداد 96) عربستان اعلام کرد که به همراه امارات متحده عربی، بحرین، مصر و برخی از کشورهای دیگر و با ادعای حمایت قطر از تروریسم و افراط گرایی و دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، روابط سیاسی و دیپلماتیک خود را با دوحه قطع کردند.
شبس**9363**1613*مترجم: محمد تدو**انتشار دهنده:‌عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحرین تحریم برخی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با قطر را آغاز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..