تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عکس گوگل از شهرهای معروف جهان(1)!

شهرهای معروف جهان , در این مطلب می‌توانید اولین تصویری که گوگل هنگام جستجوی نام هر شهر به شما نشان می‌دهد را مشاهده کنید.

شهرهای معروف جهان

شهرهای معروف جهان , وقتی می‌خواهید یک کارت پستال از یک مکا خاص بفرستید، انتخاب طرح آن واقعا سخت است. بااین حال، باید تصمیم بگیرید چه طرحی آن مکان را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد.

گوگل هم همین مشکل را دارد، وقتی شخصی یک مکان را سرچ می‌کند، این وبسایت باید تعیین کند چه تصویری در صدر لیست جستجویش قرار بگیرد؛ بنابراین جالب است بدانید که گوگل شهرهای سراسر جهان را با چه عکسی می‌شناسد؟

در این مطلب می‌توانید اولین تصویری که گوگل هنگام جستجوی نام هر شهر به شما نشان می‌دهد را مشاهده کنید. این تصاویر زیبایی متنوع و باورنکردنی تمدن‌های بشری را به نمایش می‌گذارد.

شهرهای معروف جهان

استکهلم، سوئد

شهرهای معروف جهان

ریکیاویک، ایسلند

شهرهای معروف جهان

بوداپست، مجارستان

شهرهای معروف جهان

مسکو، روسیه

شهرهای معروف جهان

هاوانا، کوبا

شهرهای معروف جهان

برلین، آلمان

شهرهای معروف جهان

کپنهاگ، دانمارک

شهرهای معروف جهان

لیسبون، پرتغال

برترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عکس گوگل از شهرهای معروف جهان(1)!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..