تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط دست کشیدن پرسپولیسی ها از خرید بازیکن خارجی

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه پرسپولیس در صورتی که بتواند در جذب مدافع سپیدرود موفق باشد، دست از خرید خارجی می کشد.

شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود رشت در نیم فصل قرار بود به پرسپولیس بپیوندد اما رقم بالایی که باشگاه رشتی پیشنهاد داده بود باعث از بین رفتن این شانس شد. 

در این فصل، باشگاه استقلال در پی جذب مصلح رفت اما شنیدیم این بازیکن هنوز جواب قطعی به استقلالی ها نداده و اصلا شاید این مذاکرات به همین علت، به بن بست رسیده باشد. 

با این حال، نام شایان همچنان در لیست خرید سرخپوشان به چشم می خورد و در این صورت اگر این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد، مدیران باشگاه قید خرید خارجی برای پست مدافع چپ را می زنند. مدیران باشگاه پرسپولیس برای پر کردن سمت چپ خط دفاع با دو مدافع عراقی که یکی از آنها سعد ناطق است، مذاکراتی داشتند ولی در صورت جذب مصلح، خبری از جذب بازیکن خارجی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط دست کشیدن پرسپولیسی ها از خرید بازیکن خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..