تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران شدن کرایه تاکسی، اتوبوس و متروی تهران در انتظار ابلاغ وزارت کشور

گران شدن افزایش مبلغ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در شهر تهران منتظر ابلاغ از سوی وزارت کشور است و فعلا گران نخواهد شد.

غلامحسین آرام، معاون فرمانداری شهرستان تهران در مورد افزایش ۱۰ درصدی کرایه‌ی تاکسی‌، اتوبوس و متروی شهر تهران توضیح داد: «موضوع افزایش نرخ کرایه‌‌های تاکسی و حمل نقل عمومی تهران در هیئت اختلاف وزارت کشور بررسی شده و افزایش تصویب شده تا به حال از سوی وزارت کشور به فرمانداری تهران ابلاغ نشده است. البته این هیئت حل اختلاف، افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه درسه بخش تاکسی، اتوبوس و متروی شهر تهران داده است؛ اما این مصوبه از زمانی که به فرمانداری شهر تهران ابلاغ شود لازم الاجرا خواهد شد».

به گفته‌ی معاون عمرانی فرمانداری تهران، تا کنون این افزایش نرخ توسط هیئت حل اختلاف وزارت کشور به فرمانداری تهران ابلاغ نشده است و به همین خاطر هیچ گونه افزایش قیمتی در این بخش قانونی نیست. برای اجرا شدن این مصوبه هیچ زمانی مشخص نشده است و ابلاغ مصوبه هر زمانی که باشد، اجرای آن نیز لازم و ضروری می‌شود.

در پی مخالفت فرمانداری تهران با افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ که به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده بود، مصوبه به هیئت حل اختلاف وزارت کشور ارسال شد. در نهایت هیئت حل اختلاف وزار کشور گران شدن درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در شهر تهران را تصویب کرد.

اجرای مصوبه‌ی هیئت اختلاف وزارت کشور و گران شدن ۱۰ درصدی کرایه حمل و نقل در شهر تهران بعد از ابلاغ وزارت کشور به فرمانداری لازم و قانونی می‌شود و قبل از آن قانونی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران شدن کرایه تاکسی، اتوبوس و متروی تهران در انتظار ابلاغ وزارت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..