تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ائتلاف حامی مکرون در انتخابات مجلس فرانسه

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از فرانس 24، براساس نتایج اولیه، ائتلاف " جمهوری در حرکت و حزب میانه مردم" با کسب سی و دو ممیز دو درصد آرا بیشترین رای را به دست آورد.

ائتلاف جمهوری خواهان شامل احزاب راست سنتی بیست و یک و نیم درصد را به دست آورد و حزب راست افراطی جبهه ملی با کسب چهارده درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفت.

براساس این گزارش احزاب چپ شامل حزب سوسیالیست فرانسه تنها با کسب ده ممیز دو دهم درصد در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

وزارت کشور فرانسه نیز اعلام کرد میزان مشارکت مردم در دور نخست انتخابات پارلمانی این کشور 51 ممیز شش دهم درصد بوده است.

 

این وزارت خانه همچنین اعلام کرد نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه که بر مبنای شمارش بیست و یک میلیون رای صورت گرفته، حاکی از آن است که جنبش متعلق به امانوئل مکرون و متحدانش، بیش از سی درصد آرا را به دست آورده اند.

 

به نظر می رسد حزب مکرون بین چهارصد تا چهارصد و چهل کرسی از پانصد و هفتاد و هفت کرسی پارلمان فرانسه را به دست آورده باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ائتلاف حامی مکرون در انتخابات مجلس فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..