تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلوده ترین بستنی های یخی جهان +عکس

آلوده ترین بستنی های یخی جهان+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلودگی آب امروزه به وجود کمبود آن در کشورهای مختلف یکی از مشکلات بزرگ در جهان به شمار می رود، آمار مرگ 14 هزار نفری افراد در اثر آلودگی آب نشان از اهمیت این موضوع و پرداختن جوامع تصمیم گیر در سطح جهانی برای رفع آن دارد.

آب ها ممکن است از طرق مختلف مانند شیمیایی، میکروبی، درهم آمیختن مواد زاید با آب دریاها و روخانه و حتی آب های زیرزمینی به وجود آید که می تواند به طور مستقیم بر گیاهان و هر موجود زنده دیگری اثرات سوئی داشته باشد.

یک گروه تایوانی برای این توجه همگان را به اهمیت آب و سالم بودن آن جلب کنند و همچنین هشدارهای جدی در خصوص آب های آلوده بدهند از 100 منبع مختلف آب آلوده خوراکی را تهیه کرده اند که مورد اقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است.

تهیه بستنی یخی با آبهای آلوده که همه آلودگی آن به صورت شفاف مشخص است ابتکار این گروه برای هشدار در خصوص آلودگی آب است.

می توانید در ادامه آلوده ترین بستنی های جهان را که تمامی آلودگی آب را به وضوح نشان می دهد ببینید.

آلوده ترین بستنی های یخی جهان+ تصویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلوده ترین بستنی های یخی جهان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..