تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده- ایران یک – آرژانتین / دیدار تیم ملی ایران با یاران ولاسکو آغاز شد

این مسابقه از ساعت 21:10 در سالن 12 هزارنفری و مملو از تماشاگر آزادی آغاز شد. 

ست اول: ایران 29 – آرژانتین 27   

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این ست با ترکیب سعید معروف،میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور، عادل غلامی و مهدی مرندی آغاز کرد. 

در ابتدای ست هر دو تیم یک به یک امتیاز می‌گرفتند اما برتری کلی با تیم ملی آرژانتین بود. دو تیم در امتیاز 8 بر 6 به سود آرژانتین به وقت استراحت فنی اول این ست و این مسابقه رفتند.

بازیکنان ایران در این ست دیدار در زدن سرویس پر اشتباه و در دریافت اول کمی با مشکل مواجه بودند. همین موضوع آرژانتین را با سه امتیاز اختلاف پیش انداخته بود. کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. 

با این حال بازیکنان آرژانتین برتری خود را حفظ کرده بود تا جایی که ایران توانست اختلاف امتیاز ایجاد شده را حفظ کرده و 21 بر 21 نتیجه مساوی شود. دو تیم یک به یک امتیاز می‌گرفتند و بازی به اوج حساسیت خود در این ست رسیده بود. 

امتیاز 23 برای آرژانتین با تقاضای ویدئو چک همراه شد و به ایران رسید. این صحنه اعتراض برخی بازیکنان ایران را به همراه داشت و سعید معروف با کارت زرد داور هم جریمه شد. تشویق بی امان تماشاگران حاضر در سالن کار را برای بازیکنان آرژانتین سخت کرده بود. 

در نهایت این ست را ایران 29 بر 27 به سود خود تمام کرد و یک بر صفر پیش افتاد.

در حال بروز رسانی است...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده- ایران یک – آرژانتین / دیدار تیم ملی ایران با یاران ولاسکو آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..