تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و عضو هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت این هیأت و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: ما نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشتیم که این تحقیق و تفحص را شش ماه تمدید کند. 

وی افزود: علت درخواست تمدید این بود که ما بتوانیم شرکت های دیگر اقتصادی این صندوق را مورد بررسی قرار دهیم. 

کوچکی‌نژاد همچنین تصریح کرد: یک تحقیق و تفحص دیگری را از سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطرح کردیم که در کمیسیون اقتصادی رأی آورد که این به زودی به صحن ارائه خواهد شد.

«احتمالا تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه هم در دستورکار قرار گیرد و شاید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از تحقیق و تفحص‌های مجلس دهم به شمار آید که امیدواریم به زودی در صحن به رأی دربیاید و بتوانیم درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.»

عضو هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: منتظریم که کمیسیون اقتصادی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به صحن ارائه دهد تا ما بتوانیم آن را آغاز کنیم. 

وی ادامه داد: نهادهای مختلفی برای ادامه روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ما را یاری کردند و با ما همکاری داشته‌اند از جمله قوه قضائیه و دیوان محاسبات که گفتنی است همکاری دیوان محاسبات بسیار عالی بود و بسیاری از کارشناسان فنی خود را برای این امر فرستادند و توانستند گزارش بسیار خوبی را برای ما تهیه کنند.

کوچکی‌نژاد در خاتمه عنوان کرد: این گزارش در روند تحقیق و تفحص بسیار تأثیرگذار است، ما نهایت تقدیر و تشکر را از دیوان محاسبات، رئیس کل، کارکنان، معاون پارلمانی، مدیرکل پارلمانی و همه کارشناسانی که در این تحقیق و تفحص ادامه کار می‌دهند، تشکر می‌کنیم. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/TF125O



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..