تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالاً سفر ترامپ به انگلستان به تعویق می‌افتد

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک تماس تلفنی به «ترزا می» نخست‌وزر انگلیس گفته است که تا زمانیکه مردم انگلیس پذیرای حضورش نباشند، تمایلی به سفر به بریتانیا ندارد.

روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرده است تا زمانیکه اعتراضات مردم بریتانیا علیه سفر وی به انگلیس ادامه داشته باشند، تمایلی به انجام این سفر ندارد.

مشاور دفتر نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که این تماس تلفنی در روزهای اخیر صورت گرفته است و احتمالاً سفر ترامپ به انگلستان به تعویق می‌افتد.

بنا بر این گزارش، نخست‌وزیر انگلیس از این اظهارات ترامپ به تعجب آمده است.

گاردین گزارش کرد که این مکالمه بین نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور آمریکا تا حدودی توضیح می‌دهد که به چه دلیل بحث‌های اندکی در خصوص سفر ترامپ به بریتانیا صورت می‌گیرد.

می درست هفت روز بعد از مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، وی را به بریتانیا دعوت کرد. او اولین رهبر خارجی بود که با ترامپ در کاخ سفید دیدار کرد.

بسیاری از دیپلمات‌های ارشد از جمله «لرد ریکتس» مشاور امنیت ملی سابق انگلیس اعلام کردند که این دعوت زودهنگام بوده است اما بازپس‌گیری این دعوت غیرممکن بود.

«لوئیس لوکنس» سفیر موقت آمریکا در انگلیس هفته گذشته ضمن تحسین «صادق خان» شهردار لندن به دلیل مدیریت قوی در اداره حادثه تروریستی پل لندن و بازار «بارو»، با ترامپ دچار درگیری شد.

اظهارات وی چند روز بعد از آن مطرح شد که ترامپ در پیام توییری از صادق خان به دلیل نوع واکنش به حملات لندن انتقاد کرد و پیام شهردار لندن را به اشتباه نقل قول کرد گویی که وی به مردم لندن گفته است که نیازی به نگرانی نیست.

دفتر صادق خان به اشتباه ترامپ اشاره کرد اما ترامپ در پاسخ، شهردار لندن را متهم کرد که به صورت رقت‌بار بهانه می‌آورد.

خان سپس از دولت انگلیس خواست که دعوت از ترامپ برای سفر  به انگلستان را لغو کند. هنوز تاریخ دقیقی بر ای سفر ترامپ تعیین نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالاً سفر ترامپ به انگلستان به تعویق می‌افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..