تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به اظهارات مدیر سابق «اف بی آی» در سنا

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری، اظهارات اخیر «جیمز کومی» مدیر سابق «اف بی آی» در جلسه کمیته اطلاعات سنا درباره ارتباطات تیم ترامپ با مقامات روسیه را «بزدلانه» خواند.

وی در پیام توییتری خود نوشت: «معتقدم که افشاگری‌های جیمز کومی به مراتب شایع‌تر از چیزی بود که هرکسی ممکن است فکر آن را بکند. آیا کاملاً غیرقانونی بود؟ بسیار بزدلانه بود».

رئیس برکنار شده «اف‌بی‌آی» در جلسه کمیته اطلاعات سنا روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، وی و اف‌بی‌آی را بدنام کرده است.

کومی همچنین گفت که پس از شنیدن اخراج از سمتش به عنوان یک شهروند عادی به منزلش رفته اما شنیدن دلایل مختلف و متناقض درباره دلایل اخراجش او را «نگران و گیج» کرده است. 

کاخ سفید پس از اخراج کومی ادعا کرده بود که کارمندان اف‌بی‌آی اعتماد به وی را از دست داده بودند. کومی گفت: «اینها به کلام ساده دروغ بودند.»

وی در پاسخ به سوال یک سناتور که آیا ترامپ در هیچ یک از مراحل تحقیقات اف‌بی‌آی درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری، مانع‌تراشی کرده، پاسخ منفی داد اما گفت: «درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 شکی وجود ندارد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به اظهارات مدیر سابق «اف بی آی» در سنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..