تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا شما هم می‌توانید مانند این زن شجاع باشید؟ +فیلم

آیا شما هم می‌توانید مانند این زن شجاع باشید؟+ فیلم

خانم میانسال آمریکایی که سوژه این خبر شده یکی از همین دست افراد است. او که ساکن ایالت کارولینای شمالی زندگی است، پس از مشاهده مار نسبتا بزرگی در منزلش، دست به کار گرفتن او شد و بصورت همزمان از صحنه های هیجان انگیز این کار فیلم گرفته و در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

طول تقریبی مار 2 متر بود و سرعت عمل بالایی از خود نشان می‌داد، اما در نهایت پس از چند حرکت و پافشاری زن جسور، درون کیسه گرفتار شده و به داخل رودخانه انداخته شد.

پس از انتشار فیلم عده زیادی به این خانم توصیه کردند تا به پرورش و کار با مارها بپردازد زیرا استعداد بالایی در این زمینه دارد.

 آیا شما هم می‌توانید مانند این زن شجاع باشید؟+ فیلم برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا شما هم می‌توانید مانند این زن شجاع باشید؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..