تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین عدد سرانه پرونده‌ها در کشور مربوط به کدام استان است؟

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: سرانه پرونده ها به ازاء هر صد هزار نفر 6 هزار و 795 پرونده است که با توجه به جمعیت کل کشور بیشترین عدد سرانه در استان چهارمحال و بختیاری و کمترین آن در استان هرمزگان است. رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه افزود: استان های تهران و ایلام در ردیف های دوم و سوم بیشترین عدد سرانه پرونده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری گفت: میانگین ورودی پرونده ها در شعب دادسرای های کشور 119 پرونده و در دادگاه‌های عمومی 129 پرونده در ماه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین عدد سرانه پرونده‌ها در کشور مربوط به کدام استان است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..